Personajele din Amintiri din copilărie, „implicate” într-o campanie de recrutare inedită
Prin intermediul clipului, agenția încearcă să evidențieze că importanța storytelling-ului într-o lume dominată de tehnologie.
Agenția e gata să primească în rândurile sale o nouă echipă formată din account manager, digital account manager, social media manager și UI/UX designer. Printre proiectele de care se va ocupa noua echipă se numără site-uri promoționale, dar și platforme integrate de comunicare, chatbots, gestionarea de conturi de social media, cât și strategie digitală.
Ioana Mucenic și Paul Cotor, fondatorii Minio, au investit resurse importante în ultima perioadă în dezvoltarea know how-ului oamenilor săi în domeniul digital, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Primul semestru al anului le-a adus o serie de proiecte câștigate, ceea ce necesită mărirea echipei.
Cum s-au digitalizat personajele lui Creangă
Nică, mama sa Smaranda, Măriuca și celelalte personaje din volumul Amintiri din copilărie scriu pe Facebook, își dau check-in sau folosesc internetul să vadă cum e vremea ori să vândă produse second hand.
”Era digitală a schimbat semnificativ viața oamenilor și continuă să o facă într-un ritm amețitor, fără precedent în istorie. Procesul de evoluție e mai accelerat ca niciodată, însă e mai lent decât va fi oricând în viitor. Așadar, este esențial pentru noi să fim printre primii care iau contact cu tot ceea ce este nou în zona de digital & tech. Astfel, ne căutăm colegi plini de viață, pasionați de comunicare, neobosiți în a ține pasul cu noutățile”, spune Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.