Pentru publicul educat: Joaca între lumini și forme geometrice, lemn și fotolii!
În noiembrie 2016, Meron, căci despre ei este vorba, au deja trei locații: două în Cluj și una în București. Definită minimalist, o joacă între lumini și forme geometrice, lemn și fotolii confortabile, cocheta cafenea este simbolul echilibrului. “Pentru că paradoxul comunicării e faptul că devine tot mai superficială pe măsură ce tehnologia avansează, Meron își dorește să fie acel loc în care oamenii să-și găsească echilibrulși buna dispoziție. Conceptul nostru pornește de la cuvântul Meron, care provine din limba greacă și înseamnă „zile”. Ne-am propus să creăm acel loc în care oamenii să își primească doza de energie pentru a continua întreaga zi.“, spune Bogdan Ciocian, CEO-ul Meron.
De ce secundele se opresc amețite
Așadar, atmosfera desăvârșită este parte a experienței Meron, iar accentul pus pe frumusețea și unicitatea momentelor este puntea care leagă consumatorii de produse. Meron se adresează unui public educat în domeniul cafelei, cosmopolit și activ, de la tineri antreprenori până la bloggeri de fashion sau familii cu copii. De aceea “Coffee as you” reprezintă propunerea Meron pentru diferitele tipologii umane, care formează o comunitate în continuă dezvoltare. Sub hashtag-ul #peopleofmeron, clienții fideli devin ambasadori ai brandului în cadrul rețelelor de socializare. Astfel, printre arome de cafea și storrytelling, brandul Meron este construit cu și în jurul oamenilor.
De la sistemul de management până la People of Meron, atenția este concentrată asupra nevoilor și așteptărilor. Echipa de management, pe de-o parte, se ocupă de coordonare, în cadrul business-ului primând leadership-ul.
Și, să nu uităm un lucru important: secundele care se opresc amețite de savoarea cafelei. Mai precis de nuanțele aromatice specific boabelor de cafea din Brazilia, Ethiopia sau Guatemala sunt atent surprinse de specialiștii cafelei și barista. De la un clasic espresso sau latte până la Oreo sau Kinder Bueno Coffee Shake, propunerile Meron au personalitate, în concordanță cu publicul țintă. Alternativ cafelei, meniul cuprinde băuturi calde, reci, limonade răcoritoare și vinuri elegante, completate de produse de patiserie și sandwich-uri. Meron servește și coffee-to-go, fiind un punct de referință pentru partenerii care îi aleg fie ca furnizori, fie ca locație pentru organizarea evenimentelor cu profil corporate.
Pentru un astfel de concept fresh, voința înseamnă putere: se răspunde clienților printr-o atitudine binevoitoare, iar pentru orice element neprevăzut se găsesc soluțiile potrivite. Mecanismul este simplu: clienții mulțumiți devin automat ambasadori ai brandului. Așadar, nu e loc de compromisuri!
(Acest material este un parteneriat media)