Încă 22000 de copăcei au prins rădăcini în Pădurea Volkswagen
Perdeaua verde care va lua naștere are rolul de a proteja comunitatea locală de inundații și de a îmbogăți fondul forestier scăzut al comunei. Acțiunea se încadrează în linia pe care constructorul german și-a trasat-o: să devină cel mai responsabil constructor de mașini din lume.
“Responsabilitatea noastră constă atât în acțiuni și proiecte de implicare socială, din care amintim printre altele susținerea Maratonului Internațional București și sponsorizarea fundațiilor Hospice Casa Speranței, Concordia, Homes and Hope for Children, OvidiuRom și alții, cât și în folosirea la scară largă a tehnologiilor prietenoase cu mediul. Tehnologiile BlueMotion care echipează deja majoritatea modelelor Volkswagen, asigură în același timp plăcerea deplină a condusului și reducerea emisiilor poluante și a consumului. Noi numim această abordare Think Blue,” a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.
”Implicarea în protejarea mediului este unul dintre credo-urile Maratonului Internațional București. Ne-am alăturat campaniei Volkswagen România “O mașină vândută, un copac plantat” din dorința de a susține soluționarea unei probleme de mediu prin acțiuni durabile cu impact real asupra unei comunițăti. Odată cu Maratonul Internațional București și echipa noastră a crescut, prin implicarea a peste 300 de persoane la activitățile de plantare, atât alergători cât și voluntari. Cu sprijinul acestora, alături de echipa Volkswagen România, a reprezentanților autorităților locale și al jurnaliștilor din presa centrală și locală, am reușit să plantăm și în acest an 22.000 de puieți de sălcioară și totodată, să operăm lucrări de completare la loturile plantate anii trecuți.”, a declarat Oana Năstase, director Asociația Bucharest Running Club.