Facebook este sursa de informare a orășenilor în privința fondurilor de investiții
Conform documentului, principalele surse de informare despre fondurile de investiții sunt apropiații, consultanții financiari și internetul. 43,7% indică drept sursă de informare prietenii apropiați și colegii de încredere, 42,7% consultanții financiari și 36,6% site-urile. De asemenea, 35,1% se informează și din emisiunile TV pe temă financiară, 31,4% din materiale informative de la societățile care administrează fonduri, 24,1% ziare și reviste, 10,5% din Facebook, iar 7,4% din cărți de specialitate.
Dacă ar câștiga mâine 100.000 euro, românii din mediul urban i-ar cheltui cu afacerile, călătoriile și investițiile în imobiliare, după cum notează Agerpres.
Astfel, 1,5% dintre românii din mediul urban i-ar investi, specific, în fonduri de investiții, 15,5% i-ar investi în afaceri, 15,1% în călătorii, 14,2% în investiții imobiliare, 11,5% ar cumpăra o casă, iar restul în viitorul copilului, achitarea creditului, economisire, cumpărarea unui teren, donații și mașină.