DPD România vrea să facă investiții de peste 800.000 euro în acest an
„În ultimii ani ne-am concentrat pe consolidarea și creșterea poziției DPD pe piața, iar rezultatele pozitive de anul trecut vin să ne confirme strategia. Pentru 2012 obiectivele rămân de creștere pe toate planurile, însă ne vom concentra pe eficientizarea actualelor servicii și pe lansarea de noi servicii. Unul dintre proiecte este IT4EM, un nou sistem informatic, creat pe specificul piețelor emergente. Toate inovațiile și investițiile pe care le pregatim în 2012, vor avea impact și în cifra de afaceri, care ne asteptăm să crească cu până la 15% față de 2011“, a declarat, într-un comunicat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Printre beneficiile directe ale IT4EM se numără îmbunătățirea structurarii informațiilor despre furnizor și beneficiar pe factură, gruparea mai eficientă a produselor și serviciilor, precum și detalierea informațiilor despre fiecare expediție.
DPD România, companie deținută de grupul Geopost, subsidiară La Poste, a terminat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 36 milioane lei, în creștere cu 20% față de anul precedent, și și-a menținut cota de piață la 7%.