Deloitte anunţă o nouă sesiune de aplicări în cadrul programului EU Gateway
Programul EU Gateway continuă cu sesiunea de aplicări pentru companii specializate în tehnologii medicale şi de sănătate care vor să pătrundă pe piaţa din Coreea de Sud. Termenul limită de aplicare este 6 aprilie 2012, iar misiunea economică este programată în perioada 17 – 21 septembrie 2012.
„Prin acest program, firmele româneşti cu activitate în domeniul tehnologiilor din sistemul medical şi de sănătate pot beneficia de cererea globală în creştere pentru produsele lor, accesând pieţele din Asia”, spune Alexandru Bernea, Consultant în cadrul Deloitte Consultanţă şi coordonatorul acestui program.
Programul EU Gateway a fost iniţiat de către Comisia Europeană şi are ca scop susţinerea companiilor din Uniunea Europeană în procesul de intrare pe anumite sectoare de înaltă tehnologie şi design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeană, Japonia şi Coreea de Sud oferă suport şi instruire pentru companii, din stadiul de aplicare şi până la sfârşitul misiunii economice. Programul a fost structurat pe şase cicluri cu misiuni economice de-a lungul a şase ani, până în 2014.
Procesul de aplicare constă în două etape. Pentru început, companiile completează un formular exprimându-şi interesul faţă de proiect, urmând ca analiştii Deloitte să determine gradul de eligibilitate al companiei. Dacă firmele corespund cerinţelor, trec la a doua fază, completând un formular de aplicare. Întregul proces se desfăşoară online, pe site-ul www.eu-gateway.eu.Companiile interesate primesc asistenţă din partea Deloitte de-a lungul întregului proces de aplicare, precum şi pe tot parcursul etapelor ulterioare acceptării în acest program.
Companiile eligibile trebuie să aibă sediul în Uniunea Europeană şi să aibă o activitate pe piaţă de cel puţin cinci ani. Alte criterii de selecţie sunt acţionariatul european majoritar sau de 100%, precum şi o cifră de afaceri şi un număr de angajaţi suficient de mare astfel încât să garanteze intrarea pe pieţele din Japonia şi / sau Coreea de Sud. Companiile trebuie de asemenea să facă dovada unui portofoliu de cooperare cu companii la nivel internaţional şi să aibă o strategie de afaceri solidă pentru penetrarea celor două pieţe asiatice. În plus, principalii factori de decizie din cadrul companiilor respective trebuie să fie vorbitori fluenţi de limbă engleză.