Automobile Bavaria finalizează primul internship. Şase tineri au început o carieră în domeniul auto
Tinerii au primit un post în departamentul de vânzări al companiei
Timp de trei luni, între noiembrie 2011 şi ianuarie 2012, tinerii participanţi au urmat cursuri de vânzări şi de prezentare a produselor specifice, care au fost predate de primul trainer specializat al Automobile Bavaria Group, Robert Maxim.
“La finalul acestei perioade, fiecare dintre cei şase participanţi şi-a fructificat şansa de a începe o carieră în vânzări în cadrul Automobile Bavaria. Pentru a ajunge aici, candidaţii au intrat în contact cu departamentele de vânzări back-office, service, vânzări maşini rulate şi Customer Relationship Management (CRM),” a spus trainerul Robert Maxim.
Internshipul, o experienţă valoroasă pentru tineri
“Pe lângă informaţiile pe care le-am acumulat despre produse şi procesul de vânzare, am înţeles importanţa stabilirii unui obiectiv şi urmarea acestuia,” a spus Adelina Grosu, participant la acest program de training derulat de Automobile Bavaria. “Am avut foarte multe lucruri de câştigat,” a susţinut Marina Dobrinoiu, o altă participantă la acest program. “Am acumulat foarte multe cunoştinţe şi am reuşit să mă cunosc, să mă privesc obiectiv,” a mai spus Dobrinoiu. “Acest internship a fost o experienţă extrem de valoroasă pentru mine şi sper că va fi un proiect de succes şi pe viitor,” a adăugat Alexandru Hîrcă, şi el proaspăt finalist al programului.
„Tinerii care au făcut acest internship au potenţial să devină excelenţi vânzători”
“Este primul internship iniţiat în cadrul Automobile Bavaria Group şi am vrut ca la finalul acestei perioade de trei luni să alegem candidaţii care au cel mai mare potenţial şi care sunt cel mai bine pregătiţi pentru a deveni agenţi de vânzări. Considerăm că, odată ce au finalizat acest stagiu de pregătire, toţi participanţii sunt pregătiţi şi au potenţial să devină vânzători excelenţi pentru că pot găsi foarte multe modele de succes chiar în interiorul companiei noastre,” a declarat Simona Măgureanu, director de resurse umane în cadrul Automobile Bavaria Group.
Cu o activitate de 17 ani în industria auto, Automobile Bavaria Group şi-a consolidat reputaţia pentru serviciile excelente de vânzare şi post-vanzare pentru mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce. Reţeaua Automobile Bavaria reprezintă automobilele BMW în nouă oraşe prin 11 dealeri auto, dintre care trei în Bucureşti. Compania operează şi primul dealer al mărcii MINI deschis pe plan local. Din 2010, reprezentanţa Băneasa din Bucuresti a devenit singurul service autorizat Rolls-Royce pe o rază de 1.000 de kilometri. Pe plan extern, grupul este reprezentat la Munchen, Germania, de cinci dealership-uri, dintre care patru pentru BMW şi unul pentru brandul Rolls-Royce.