Ai o zi încărcată la birou? Iată cum poți să-ți faci timp
Lista toleranță zero
Întocmiți o listă a lucrurilor care vă întrerup cel mai des din activitate. Gândiți-vă că poate intrați prea des pe Facebook sau Twitter. Poate că din cinci în cinci minute vă verificați mailul sau nu vă puteți abține să nu intrați încă o dată pe contul Google +. În orice caz, nu faceți greșeala să rezolvați problemele altora, în timp ce ale dumneavoastră încă așteaptă și evitați să răspundeți automat la mailurile care nu sunt urgente.
Regula treimilor
Începeți să vă calculați timpul. Dacă lucrați în vânzări, de exemplu, dedicați prima treime din programul zilei de lucru potențialilor clienți, cea de a doua executării task-urilor de business și ultima treime clienților pe care deja îi aveți. Cei mai mulți oameni se concentrează numai pe două dintre aceste arii, uitând-o pe a treia. Planificați ziua de lucru și gândiți-va bine ce anume nu reușiți să faceți.
Cinci oameni cărora să le mulțumiți
Care sunt primii cinci cei mai relevanți oameni pentru afacerea dumneavoastră? Încercați să le trimiteți fiecăruia dintre ei o notă personală în care să îi întrebați cu ce îi puteți ajuta. Sunt numai cinci oameni, iar asta nu vă va răpi foarte mult timp. Dacă nu uitați niciodată de ei, vă vor ține minte și vă vor întoarce înapoi favorul.
Zece răspunsuri pe zi
Președintele american Barack Obama răspune zilnic la zece scrisori. Este unul din ritualurile lui. După ce vă rezolvați cele mai importante probleme, este bine să încercați să oferiți câteva răspunsuri, fie că sunt mailuri, comentarii pe blogul companiei sau replici pe Twitter. Sunt gesturi care vă dovedesc loialitatea.