5 discursuri TED care merita vazute de catre orice antreprenor
Iata si 5 discursuri TED pe care orice antreprenor ar trebui sa le vada:
Tony Robbins: Why We Do What We Do?
Ce te face sa te dai jos din pat in fiecare zi? Banii? Faima? Poate ca este vorba despre o nevoie interioara pe care inca nu ai descoperit-o, dar care cere sa fie indeplinita. Intr-un discurs ce a atins peste 3 milioane de vizualizari, Tony Robbins, coach de business, autor si speaker motivational, vorbeste despre ce ii motiveaza pe oameni sa treaca la actiune. Tony ne spune ca intelegerea nevoilor si emotiilor umane determina alegerile pe care le facem si ii ajuta pe lideri sa isi imbunatateasca atat propriile performante cat si pe ale celor din jur.
Seth Godin: How to Get Your Ideas to Spread
Autor si expert in marketing, Seth Godin a realizat acest speech in urma cu mai bine de 10 ani, insa tot ce a povestit despre promovare atunci este valabil si astazi, ca urmare a aparitiei social media. Folosind exemple haioase ce nu trebuiesc ratate, Seth ne explica de ce ideile si produsele interesante reusesc sa ne atraga atentia mai bine decat cele conventionale.
Nigel Marsh: How to Make Work-Life Balance Work
Succesul in business nu iti garanteaza si o viata personala fericita. Nigel Marsh, cofondator Earth Hour si autorul cartii „Overworked and Underlaid” povesteste in acest discurs TED despre cum la 40 ani de ani isi neglija familia muncind prea mult. Dandu-si seama de asta, a inceput sa desfasoare alte activitati care i-au adus in cele din urma echilibrul dintre munca si viata personala mult dorit.
Julie Burstein: 4 Lessons in Creativity
Julie Burstein, autoare si prezentatoare radio, vorbeste despre oameni talentati care au observat ca isi pot creste creativitatea fiind mai atenti la lumea din jurul lor, invatand de pe urma provocarilor, impingandu-si limitele si acceptand insuccesul.
Cameron Herold: Let's Raise Kids to be Entrepreneurs
Cameron Herold este de parere ca alocatiile sunt daunatoare pentru copii. Conform lui, acestea creeaza o mentalitate gresita, obisnuindu-i pe cei mici sa aiba o sursa de venit sigur, lucru care nu se intampla atunci cand esti antreprenor. Cameron si-a educat copiii astfel incat acestia sa faca ceva pentru banii pe care ii primesc. El doreste sa schimbe modul in care copiii sunt educati pentru a putea imbunatati noua generatie de antreprenori.