Un subiect care intra in contact cu o reclama indoor are o rata de memorare a mesajului de 84,4%
93 x 23 cm este dimensiunea optima a panourilor indoor, distanta ideala de la care mesajul este receptionat fiind de 2 m.
(Sursa: Asociatia Internationala a Panotajului Indoor)
Piata indoor incepe sa ia amploare prin intermediul panourilor publicitare indoor, unul dintre putinele canale de comunicare care aduc exact ceea ce se doreste: o audienta captivata la un pret rezonabil. SPIN Media este prima companie de publicitate indoor care introduce pe piata romaneasca solutia perfecta de informare si convingere a unei piete-tinta atent selectionate, indiferent de produs sau serviciu: panotajul publicitar indoor impreuna cu distributia organizata de pliante.
Demonstratie
Sa luam drept exemplu o campanie de promovare a unui produs inovator pe piata, cum ar fi un automobil foarte scump, cu un pret in jurul a 80.000 euro, care se adreseaza unui target bine definit: oamenii de afaceri cu venituri foarte mari, obisnuiti cu un stil de viata select, educati, marea majoritate din mediul urban, ce consuma in permanenta numai servicii si produse de calitate ridicata.
Fiind angrenati in afaceri, ei lucreaza mult, merg la multe intalniri, participa la seminarii si conferinte, sunt mai tot timpul „pe fuga” si sunt permanent insetati de informatie.
De unde culeg informatiile de care au nevoie? Evident ca nu de la televizor sau radio din lipsa de timp, rareori din ziare si aproape niciodata din reviste.
Sa ne intoarcem la stilul lor de viata: se afla in miscare, merg deseori la intalniri, conferinte si seminarii, petrec mult timp in centre de afaceri, restaurante de rang ridicat, stau in hoteluri de calitate atunci cand calatoresc, se relaxeaza in centre de recreere – tenis, masaj, fitness, sauna etc., cand au probleme cu sanatatea merg numai la anumite centre medicale, iar pentru vacante sau calatorii cu avionul merg la agentiile de turism. Exact unde se afla cele peste 150 de panouri SPIN Media de 93 x 23 cm, intr-un unghi perfect de vizibilitate, gata sa fie citite si memorate. Pentru ca nimic nu le distrage atentia, ca in cazul panourilor outdoor.
Concluzia?
Audienta garantata, o realitate palpabila
Peste 450.000 de persoane lunar cu varsta cuprinsa intre 24 si 54 de ani – 43,5 % femei si 56,5 % barbati – si cu un venit mediu de 481,5 euro/luna se opresc de 2,5 ori la fiecare vizita in fata panourilor indoor si petrec intre 30 de secunde pana la 4 minute in fata afisului fara ca atentia lor sa fie distrasa de altceva. Iar asta inseamna o multime de timp, mai ales atunci cand ei nu pot sa schimbe canalul, sa intoarca pagina sau sa schimbe postul de radio.