O companie cu principii
Cum comunicăm valorile companiei
Valorile companiei noastre sunt expuse în cele 5 principii care ne determină comportamentele: Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienţă şi Libertate. Acestea se regăsesc în comunicarea permanentă din partea managementului senior şi în zonele vizibile de expunere din sediul central, prin materiale grafice informale, cum ar fi fotografii ale angajaţilor. Încercăm conectarea la aceste valori încă din primele zile de lucru în organizaţie a unui nou angajat iar la final de an îi recompensăm pe cei care au demonstrat de-a lungul anului punerea în practică în mod exemplar a unui principiu.
Dimineaţa începe cu o cafea şi cu revista presei
Mediul de lucru Wrigley asigură fiecărui angajat posibilitatea să-şi desfăşoare munca în cele mai bune condiţii de eficienţă. În zona de „Cafeteria“ se poate servi masa, bea o cafea sau un ceai ori se poate citi, dimineaţa, presa adusă proaspăt. Ne dorim ca în viitorul apropiat să schimbăm mediul de lucru într-unul mai apropiat de cultura Mars, pe care o împărtăşim de câţiva ani. Şi anume, vom face trecerea către filozofia open-space pentru toţi angajaţii din sediul central.
Ce fel de angajaţi căutăm
Ceea ce ne caracterizează la Wrigley este dedicarea şi loialitatea. Un lucru important în această direcţie pentru noi ca şi organizaţie este să avem oameni implicaţi 100%. Urmărim cu atenţie, prin implementarea unui sondaj annual despre Implicarea Angajaţilor, nivelul de engagement pentru fiecare echipă. In continuare, de-a lungul anului, managerii fac eforturi dedicate creşterii nivelului de implicare din echipa proprie. „Chimia“ comună a fiecărui angajat Wrigley este faptul de a crede în organizaţie, în scopul şi valorile sale şi de a transfera această credinţă în piaţă, faţă de clienţii noştri, sau în contactele profesionale de zi cu zi.
Pe cine promovăm
În Wrigley ne dorim ca peste 70% din recrutările pentru o poziţie vacantă să se facă din interior. Acest procent este şi mai mare în cazul poziţiilor manageriale din vânzări. Utilizam potentialul intern si lucrurile pe care le luăm în considerare în cazul promovării ţin de: dedicare şi perseverenţă (avem cazuri în care un angajat a acces la o poziţie managerială după 8-10 ani într-o poziţie operaţională), rezultate dovedite, nivelul de implicare în echipă/organizaţie dar şi potenţialul de management şi leadership. Nivelul de Reprezentant de Vanzari Senior recomandă angajatul pentru o eventuală promovare şi reprezintă pentru noi un „talent-pool“ în vânzări.
Tradiţii importante pentru noi
Vara, de obicei în luna iunie, toată organizaţia este invitată la conferinţa de vânzări anuală. De fiecare dată aceasta se desfăşoară la mare şi este un prilej de a prezenta statusul afacerii dar şi strategia pentru lunile care urmează. Un alt eveniment care are loc în fiecare an este Christmas party, un moment de socializare important dar şi o ocazie de celebrare în cadru extins, la acest eveniment participand si familiile angajatilor, a rezultatelor anului care a trecut şi a strategiei pe anul viitor.
Politici de HR care ne diferenţiază ca angajatori
Le oferim angajaţilor noştri asigurare de viaţă, precum şi acces gratuit la servicii private medicale, dar si un preţ special negociat pentru toţi membrii familiei. În plus, avem două programe de recunoaştere a performanţei şi valorilor: Make the Difference, un program global care recunoaşte realizările excepţionale ale unui angajat sau ale unei echipe, şi Programul de recunoaştere a performanţei în vânzăr dedicat rezultatelor obţinute de reprezentanţii de vânzări şi managerii regionali de vânzări. Investitia in dezvol-tarea angajatilor este continua de-a lungul anului si vizeaza doua zone importante: dezvoltarea comportamentala (abilitati de leadership, conducerea echipelor, inteligenta emotionala, etc) si dezvoltarea abilitatilor tehnice necesare desfasurarii activitatii intr-un mod performant (cali-ficari precum ACCA pentru departamentul financiar, CIM pentru departamentul de marketing, abilitati de recrutare si selectie pentru manageri, logistica, etc). Investitia in training si dezvoltare a ramas importanta si constanta chiar si in ultimii ani, mai dificili, de business.