Bunastarea angajatilor, un factor important pentru reputatia companiei
Alti factori importanti pentru reputatia companiilor sunt frecventa cu care acestea comunica, stabilirea corecta a preturilor, dar si o conducere care se bucura de admiratia publicului.
Respondentii in cadrul studiului considera ca informatiile privind companiile sunt cele mai credibile atunci cand vin din partea expertilor, a expertilor tehnici din interiorul companiilor ori din partea unui analist financiar. Fata de 2009, in acest an a urcat semnificativ gradul de credibilitate a informatiilor ca vin din partea directorului executiv al companiei.
Barometrul scoate la iveala faptul ca principala sursa de informare in privinta companiilor e reprezentata de mediul online.
La nivel global, industriile care se bucura de cea mai mare incredere sunt tehnologica, auto, telecomunicatiile si alimentara, in vreme ce nivelul cel mai scazut de incredere se inregistreaza in cazul asigurarilor, bancilor si serviciilor financiare.
Increderea in guvern este cea foarte ridicata in China si Brazilia si scazuta in Rusia si Germania. In Statele Unite si Marea Britanie, mass-media inregistreaza un nivel scazut al increderii.
La studiu au participat 5.075 de persoane din 23 de tari, absolvente de studii superioare, cu varsta cuprinsa intre 25 si 64 de ani.