Sărbători dulci. Cât cheltuie românii să-și îndulcească viața
Tendințele înregistrate în ultimii ani de sărbători arată că volumul vânzărilor de dulciuri se triplează. Cele mai mari vânzări sunt înregistrate, în România, la ciocolată, biscuiţi şi napolitane. Românii (peste 40% dintre consumatori) aleg să-și „îndulcească” viața și preferă să consume între mese napolitane şi biscuiţi. În categoria gustărilor de peste zi, cel mai popular este biscuitele sandwich ambalat în pachete pentru consum individual (între 30-50 g/ pachet).
„Estimăm pentru 2016 o cifră de afaceri în România de peste 4 milioane de euro, aferentă unui volum de aproximativ 2.000 de tone de produse”, a declarat directorul general Dr Gerard Group, Jarosław Zawadzki.
Dr Gerard România a intrat pe piaţa din România din octombrie 2015 şi produce trei categorii de produse: biscuiţi dulci, napolitane şi biscuiţi săraţi. În primul an de activitate compania a vândut 2000 de tone de produse. Grupul exportă în peste 30 de țări, vânzările pe piețe externe reprezentând 32% din cifra de afaceri.