rEvoluția digitală ajunge la Craiova
,,Oportunitățile nu se întâmplă pur și simplu, ci le creezi’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro, organizatorul conferinței. ,,Îi învităm pe antreprenorii din Craiova să conștientizeze pe deplin oportunitățile create de lumea digitală în condițiile în care revoluția digitală pare să fie cel puțin la fel de importantă ca scrisul sau tiparul’’, a adăugăt acesta.
Companiile de astăzi trebuie să dea dovadă de agilitate și să treacă prin propria revoluție pentru a rămâne relevante în următorii ani, atâta timp cât Internetul și tehnologia au schimbat pentru totdeauna condițiile de afaceri’’ crede moderatorul conferinței, jurnalistul economic Radu Soviani.
Evenimentul din 12 octombrie 2017, de la Craiova, aduce în fața oamenilor de afaceri tendințe și strategii inovatoare în marketingul digital si identifică direcțiile de digitalizare și automatizare a proceselor și activităților din companii, prezentând cele mai noi tehnologii care însoțesc transformarea digitală. Nu în ultimul rând, evenimentul identifică și analizeaza situatia economica dar si potentialul pietei locale
Conferința este structurată în trei sesiuni. Prima, este dedicată analizei si previziunilor economice, strategiilor pentru un management performant și de optimizare a costurilor dar și consultanței fiscale. Răspunde unor întrebări cheie precum: cum identificăm noi oportunități de business în piață, cum putem optimiza costurile, prin solutii smart, adaptate fiecarui tip de business, cum impactează noile modificari fiscale bunul mers al afacerii și la ce trebuie să fim atenți atunci când vorbim de activitățile fiscale din cadrul companiei. Speakerii acestei sesiuni vor fi: Radu Soviani, Analist si jurnalist economic, Dumitru Ion, CEO Kompass Romania si Doingbusiness.ro, Victor Vasile Voicu, Manager Cloud & Hosting Data Center, Telekom Romania si Alina Necsulescu, Tax Manager, KPMG Romania
Cea de doua sesiune identifică inovația și digitalizarea ca punte între tehnologie și business-ul tradițional. Va răspunde întrebării esențiale: cum ne adaptăm strategia de marketing astfel încât să le oferim clienților experiențe noi, în condițiile transformării digitale și a noilor norme legislative (GDPR), exempificând prin situații concrete: Tudor Galoș – Marketing Consultant – Tudor Galoș Consulting, Elena Badea și Alexandra Cernian – Valoria Business Solutions, in timp ce Gabriel Vladut, Presedinte ARIES Oltenia, va prezenta care este statusul digitalizării în România și care sunt provocările și trendurile pe acest segment.
Participarea la eveniment este gratuită (pentru doi reprezentanți din fiecare companie) iar înregistrarea se poate face în limita locurilor disponibile, pe site-ul www.doingbusiness.ro, în pagina dedicata evenimentului.
- Acest articol este un parteneriat media