GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing din Europa de Est
GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai: 2 zile de Conferință, 17 Cursuri Intensive de E-Commerce & Marketing Online, 30+ speakeri de top, 44+ ore de conținut practic
GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing din Europa de Est – se va desfășura exclusiv online în zilele de 24 și 25 Mai. Avinash Kaushik, Oli Gardner, Shanelle Mullin sunt doar 3 din speakerii internaționali de top anunțați, iar lor li se alătură unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce și Digital Marketing din România. Înscrierile au început pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 30 aprilie biletele pot fi achiziționate cu cel mai mic preț prin intermediul ofertei Very Early Bird.
Avinash Kaushik este Digital Marketing Evangelist pentru Google și autorul a două cărți bestseller: Web Analytics: An Hour a Day și Web Analytics 2.0., fiind considerat o autoritate în Analytics la nivel internațional. Seth Godin spune despre Avinash: „Analytics este de o importanță crucială pentru orice business online și nimeni nu îl explică mai elegant, mai simplu și mai elocvent decât Avinash Kaushik.”
Alături de Avinash, vor urca pe scena virtuală a GPeC SUMMIT: Oli Gardner (Unbounce), Shanelle Mullin (Shopify), Alex Birkett (HubSpot), Jill Quick (The Coloring In Department) și Talia Wolf (GetUplift) – toți cu un background incontestabil în E-Commerce și Marketing Online.
Peste 20 de speakeri români completează line-up-ul de excepție pregătit de organizatorii GPeC despre care Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) spune: “Am reunit toți speakerii pe care noi înșine vrem să îi ascultăm pentru că toți sunt inspiraționali, dar mai ales livrează conținut practic – așa cum noi iubim la GPeC. Indiscutabil, sunt unii dintre cei mai buni experți pe care îi au domeniile E-Commerce & Digital Marketing în acest moment.”
Toate sesiunile din cele două zile de GPeC SUMMIT sunt LIVE (nu pre-înregistrate) și permit interacțiunea participanților cu speakerii și trainerii și adresarea de întrebări în direct, fiecare sesiune având un slot dedicat pentru întrebări și răspunsuri.
În paralel cu Conferința GPeC, zilele de 24 și 25 Mai aduc participanților nu mai puțin de 17 Cursuri practice de E-Commerce & Digital Marketing cu traineri români a căror experiență este incontestabilă. Nivelul tuturor cursurilor este Începător / Intermediar.
- Realizarea planului de conținut și stabilirea bugetului necesar pentru promovare în Social Media – Alexandru Negrea, Founder Social Smarts
- Growth Hacking pentru E-Commerce – Toma Grozăvescu, Founder SMARTERS
- Oamenilor le pasă mai puțin decât crezi de brandul tău – Bianca Lohan, Senior PPC Canopyst
- Branding, How To – Roxana Hurducaș, Marcomm Auditor & Consultant
- Cum să te promovezi eficient pe Instagram – Robert Dumitru, Head of Digital MTH Digital
- eMAG Seller Academy: eCommerce Growth Case Studies – Oana Antohe, Seller Growth Marketplace Director
- Performance excellence with Google Ads – Anabela Luca, CEO adLemonade
- SEO pentru paginile de produs: Cum alegi produsele cu cel mai bun scor de oportunitate SEO și ce poți face pentru o mai bună poziționare a lor în Google – Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF
- Curs Intensiv de Facebook Ads – Raluca Radu, Founder MTH Digital & Ștefan Hobjilă, Head of Graphic Design MTH Digital
- 10 Super Sexy Dashboards în Google Data Studio pentru Magazine Online – Liviu Taloi, Data Insights Manager DWF
- RGR – Retururi, Garanții și Recenzii: Cele mai fierbinți probleme juridice ale magazinelor online – Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
- EcommPlus: SuperKit pentru antreprenori – cum să câștigi vânzări și trafic online – Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag
- Product Marketing Focused on ROI – Daniel Ene, SEO Growth Hacker MOLOSO
- Curs Intensiv de User Experience & Optimizarea Conversiilor – Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
- SEO – From Zero To Hero – Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
- 10 moduri de a crește Customer Lifetime Value în eCommerce – Valentin Radu, CEO Omniconvert
- Google Analytics 4 – O nouă eră în analiza datelor pentru site-uri web și aplicații mobile – Eugen Potlog, Chief Optimizer UX Studio
Înscrieri cu cel mai mic preț sau chiar gratuit până pe 30 aprilie, ora 23:59
Întregul eveniment GPeC SUMMIT se va desfășura exclusiv online, deci poate fi accesat de oriunde eliminând costurile de deplasare, cazare, catering etc.
Detaliile complete și înscrierile la GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai pot fi regăsite pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/