Firmele investesc în oameni. An record de încasări pentru o firmă de training și consultanță
„Creșterea este peste așteptări. Suntem bucuroși că am depășit cel mai optimist scenariu pentru 2017. Ne bugetasem o creștere de maximum 10%, pentru că veneam după un 2016 foarte bun. Motivul principal care stă la baza acestei reușite este diversificarea portofoliului de produse și servicii: am investit în programe de training noi, am intrat pe piața conferințelor corporate, am mărit echipa de consultanți”, a declarat Andrei Goșu, directorul general al Ascendis.
Training și teambuilding pentru angajați
În 2017, vânzările de programe de training și teambuilding pentru angajații din corporații au crescut cu 16% față de anul 2016, aceste divizii generând circa 70% din businessul total al grupului Ascendis, cu 5,16 milioane de euro. De asemenea, în aceeași perioadă, vânzările de cursuri de limbi străine au crescut cu 13%, ajungând la 1,1 milioane de euro, iar cele de programe de well-being cu 7% realizând 0,3 milioane de euro. În plus față de 2016, s-au adăugat începând din luna octombrie și serviciile de digital marketing ale Ideologiq, care a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 0,7 milioane de euro.
Companiile care au apelat la serviciile companiei au investit în programe care să abordeze subiecte precum: managementul performanței, comunicare și feedback, îmbunătățirea muncii în echipă, negociere, managementul conflictelor sau creativitate și inovație.
În prezent, echipa este formată din 100 de persoane, dintre care 70 sunt consultanți, iar restul fac parte din echipa de suport sau au competențe specifice pentru teambuilding și conferințe. Anul trecut s-a mărit echipa cu 20 de persoane.
„Pentru 2018 ne propunem o creștere de 10%. În plus față de anul trecut, vom investi mult în microlearning și coaching. Și vom intra în forța în spațiul ex-iugoslav. Ascendis Adria se va lansa în iunie cu o echipă de 5 consultanți și va acoperi Serbia, Croația si Slovenia”, a spus Andrei Goșu.
În ultimii ani, compania a încheiat o serie de parteneriate strategice pentru diversificarea portofoliului de servicii și produse, cel mai recent fiind Ascendis Surveys powered by Ipsos Interactive Services, o divizie înființată în 2018 care va realiza studii de piață pe zona de HR.