Cum ajungi la vânzări de sute de milioane de euro cu cadouri personalizate
Liviu Birleanu impreuna cu sotia sa s-au gandit sa deschida un magazin online de cadouri personalizate, apoi timp de un an au analizat piata si au stabilit un plan de business. Astfel, in martie 2016, sotii Birleanu au reusit sa deschida StarGift si sa aiba in primele 9 luni de la infiintare in jur de 5.000 de comenzi.
“Nu vreau sa zic ca am reusit, am reusit sa facem doar primii pasi. Scopul nostru este sa construim ceva mai mare si sa mergem pe piata internationala, iar aici avem mai multe variante pe care le studiem acum. Varianta cea mai la indemana este sa facem livrari in tarile vecine (Bulgaria si Ungaria) direct din Romania.
Pentru curierat vor fi costuri suplimentare pe care trebuie sa le punem in balanta cu costurile pe care le-ar presupune deschiderea unei linii de productie acolo. Iar pentru deschiderea unei noi locatii costurile pentru echipamentele de productie ajung pe la 60.000 – 70.000 euro. Pe langa asta, avem nevoie de chirie, o hala de productie sau un spatiu de 200-300 mp si, bineinteles, de angajati", a spus Liviu Birleanu, CEO si fondator al StarGift.
Află întreaga poveste pe Wall-Street.ro.