Companiile caută angajați chiar și în pandemie
Industria publicitară este plină de speranțe, în proces de revitalizare, iar departamentele de vânzări au un rol esențial. Este și cazul companiei DHM, care oferă de peste 15 ani servicii integrate în industria de producţie publicitară din România. Cei doi fondatori ai companiei, Dan Mateuţ şi Horia David, cred că anul 2021 va fi anul recalibrării din punct de vedere al cifrei de afaceri, care a scăzut anul trecut din cauza pandemiei. Angajații reprezintă cheia succesului în business-ul DHM, iar cei doi antreprenori pun în aplicare strategia de mărire a echipei de vânzări, pentru ca rezultatele să fie conform planului de business.
Care va fi tendința pieței de print & producție publicitară? La ce nevoi veți răspunde anul acesta?
Piața de tipar se va reduce cantitativ. Credem că va trebui ca producătorii să își adapteze fluxurile pentru a face față comenzilor reduse din punct de vedere al cantității și unor termene de livrare mai mici. Se vede deja în piață un trend de amânare până în ultimul moment al lansării campaniilor de către clienți. Aceștia așteaptă să vadă evoluția din viața socială. Nu mai acționează, ci reacționează la ce se întâmplă în piață.
În cazul produselor promoționale, credem că direcția este aceea a folosirii în campanii a produselor ce pot fi asociate și conceptului de work from home.
Producția publicitară, adică producția de casete luminoase, totemuri, standuri etc. își va modifica și ea direcția. Se va merge pe modularitate, astfel încât un stand să poată fi folosit la mai multe evenimente și să poată fi asamblat și dezasamblat ușor. Contăm însă pe revigorarea acestui segment, mai ales că sperăm că evenimentele și târgurile să își reia calendarul obișnuit. Campionatul European de Fotbal, festivalurile care anul trecut nu s-au mai desfășurat, târgurile și conferințele care și-au închis porțile din cauza pandemiei sunt evenimente pe care le țintim ca potențiali clienți în acest an de revenire.
Vă veți păstra toți angajații anul acesta? Ce planuri de extindere aveți?
În primul rand, vom păstra toți angajații, și avem intenția de a angaja noi colegi. Aducând echipamente noi, este evident că numărul de oameni de care avem nevoie va fi mai mare. Echipa noastră trebuie să crească, iar necesarul de oameni noi și mai ales oameni bine pregătiți va fi rețeta succesului, indiferent de departamentul unde se vor face aceste angajări.
În al doilea rand, orice activitate economică trebuie să poată să își vândă produsul, astfel încât considerăm că forța de vânzări trebuie să fie bine structurată și trainuită, pentru a face față tuturor provocărilor din acest domeniu, pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri și evident pentru dezvoltarea acestui bussines. După cum bine se știe, echipa de vânzări este motorul unei companii, iar noi ne dorim un motor performant cu care să ne atingem țintele propuse pentru acest an.
Trei principii stau la baza salarizării colegilor nostrii: siguranța venitului, predictibilitatea acestuia și mai ales performanța. Ne dorim oameni performanți și implicați în echipă și ne asigurăm nu doar că sunt corect remunerați, ci și încurajăm dezvoltarea lor personală și profesională. Am încurajat și susținut colegii să urmeze cursuri de pregătire, indiferent că a fost vorba despre cursuri de prim ajutor, despre perfecționare în folosirea unei limbi străine sau în urmarea de cursuri de vânzări.
Care este atmosfera în compania DHM?
Nu se pune presiune pe oameni, noi lucrăm din pasiune și cu responsabilitate. Ceea ce ne bucură este că cei 15 oameni care fac parte din echipa noastră sunt și prieteni, iar timpul pe care îl petrecem împreună este de fiecare dată valoros. Avem angajați care sunt de peste un deceniu cu noi și astfel ne-am format ”familia” de care avem nevoie, dar pe care, desigur, vrem să o extindem. Căutăm colegi în departamentele de vânzări, care să fie pozitivi, empatici, foarte atenți la detalii și deschiși către oameni.
DHM Company înseamnă muncă din pasiune și așa vrem să continuăm.
OAMENI din Echipa DHM Company:
Adrian Laca – Business Development Manager, de peste 10 ani în DHM Company
Adrian Laca face parte din DHM de peste 10 ani și este locomotiva echipei. Este unul dintre stâlpii companiei, iar rezultatele pe care le-a adus sunt remarcabile. Datorită experienței și a calităților de leader, Adrian este și trainer-ul echipei de vânzări. Performanțele lui au fost recompensate de Dan Mateuț și Horia David cu acțiuni în una dintre firmele din grup pe care aceștia le dețin.
Mirabela Gheorghiu – Sales Manager, de 7 ani în DHM Company
Mirabela Gheorghiu are o experiență în domeniu de 12 ani, o vechime în DHM de peste 7 ani și este unul dintre performerii de top ai companiei.
În tot acest timp, datorită rezultatelor, integrității și profesionalismului, Mirabela a fost un model pentru echipa de vânzări. Este partea sensibilă și creativă a echipei. Este un client-service prin excelență, cu abilități care au făcut-o să se apropie ca de la om la om de clienți și să creeze relații solide, atât umane cât și profesionale cu aceștia. Prin toate aceste calități, Mirabela ajută la integrarea și formarea colegilor nou veniți.
Calitățile lor de manageri de vânzări au jucat și joacă în continuare un rol important în strategia si atingerea obiectivelor companiei, iar anii petrecuți în DHM au dat tonul și cultura organizației.