Carrefour va renunţa la aproximativ 2.400 de angajaţi din Franţa
Acesta și-a prezentat noul plan strategic de relansare a activităţii, care prevede reducerea costurilor, concedieri şi majorarea investiţiilor în comerţul electronic dar şi noi parteneriate în China, transmit AFP, Bloomberg şi Reuters, potrivit Agerpres.
Retailerul intenţionează să reducă mărimea hipermarketurilor sale din Franţa și să vândă o rețea de 273 de magazine (foste Dia). Compania va accelera dezvoltarea online, pentru a ajunge în Franţa la o cotă de piaţă de 20% a vânzărilor alimentare online, şi va deschide în marile oraşe cel puţin 2.000 de magazine de proximitate în următorii ani. În Franţa, lanțul de magazine este cel mai mare angajator din sectorul privat, aici lucrând 115.000 dintre cei 384.000 de angajaţi la nivel global.
În țara noastră, Grupul Carrefour numără 303 magazine și are peste 17.000 de angajați.