Aplicaţia creată de o echipă de români care te scapă de clasicul formular de feedback
"Discutam de antreprenori cu respect fata de clientii, antreprenori care faceau eforturi sa colecteze feedback si sa imbunatateasca ceva la business-ul lor chiar alocand partial un angajat pentru colectarea si consolidarea comentariilor clientilor. De asemenea, biroul companiei noastre se afla foarte aproape de un restaurant cochet, asa ca obisnuiam sa luam pranzul acolo zilnic. Ne placea locul, cunosteam meniul, gaseam o solutie potrivita pentru orice pranz. A venit un moment din care, simtitor, calitatea serviciilor a inceput sa scada.
Azi acelasi fel de mancare nu era la fel ca ieri, maine avea alt gust, servirea era tot mai proasta, asteptai tot mai mult desi clientii nu erau mai multi si pareau sa fie aceeasi angajati, mai putin seful de sala. Pareau ca se organizeaza altfel sa fie mai bine, dar iesea mai prost. Mult mai prost. Intr-o zi, am primit un formular de feedback de la unul dintre chelneri. Dupa completare, formularul ajungea la chelner, apoi la managerul lui si, probabil un rezumat primea si proprietarul restaurantului. Deci scrie ceva rau de servire si apoi revino la restaurant…”, a explicat Ciprian Stanciu.
Citeste materialul in intregime pe Wall-Street.ro.