Andrei Goșu, Ascendis: Ca să poată lua deciziile corecte, angajații au nevoie de competențe diverse
O altă tendință remarcată anul acesta este integrarea elementelor digitalizate în programele de training și teambuilding. Dacă în programele de training micro-learningul (completarea trainingului de la clasă cu activități în care se folosește smartphone-ul) a devenit din ce în ce mai folosit, în programele de teambuilding se utilizează deja activități outdoor digitale, care susțin și ușurează procesul de învățare.
„ În lumea Work 4.0 – a patra revoluție industrială – organizațiile sunt mai plate și mai agile, iar puterea de decizie coboară chiar până la nivel de individ. Ca să poată lua deciziile corecte, angajații au nevoie de competențe diverse”, a declarat Andrei Goșu, directorul general al Ascendis.
În ceea ce privește Eucom, compania de cursuri de limbi străine parte din grup, aceasta a înregistrat o cifră de afaceri de 2,1 milioane de lei la jumătatea anului, în creștere cu 12% față de acceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, SmartExperience, furnizorul de programe well-being, a marcat o creștere de 16% a vânzărilor în primul semestru al anului, până la 0,5 milioane de lei.
Pe primele șase luni compania a reușit să vândă prin toate diviziile grupului programe de dezvoltare personală de 3 milioane de euro, având ca țintă pentru finalul anului dublarea acestei cifre.
În 2016, companiile din grup au încheiat cu o cifră de afaceri cumulată de 23,6 milioane de lei (5,2 milioane de euro). Compania are în prezent o echipă de 67 de consultanți şi facilitatori.