Achiziții pe piața de training. Companiile de consultanță își deschid divizii de comunicare digitală
Cele două companii au dezvoltat deja un produs împreună, punând bazele unui workshop de marketing digital. În plus, consultanții celor două companii lucrează pentru îmbunătățirea programelor de training de vânzări. Următorul pas va fi integrarea competențelor digitale în evenimentele corporate organizare (team building-uri și conferințe).
”Pe termen scurt, ne dorim să ne diversificăm portofoliul de servicii și produse care să ne consolideze poziția de lideri în domeniul dezvoltării organizaționale în România. Pe termen mediu, competențele echipei Ideologiq ne vor ajuta să ne dezvoltam pe piețele din Uniunea Europeană”, a adăugat Marius Opriș.
Parteneriatul se înscrie astfel într-o tendință globală, având în vedere că în ultimii ani marile companii de consultanță și-au deschis divizii de comunicare digitală.
”Parteneriatul cu Ascendis ne va ajuta să oferim clienților aflați în proiecte de transformare digitală consultanță pe mai multe planuri. Până acum, puteam livra doar soluții software. De acum înainte, împreună cu Ascendis, putem livra soluții complete. Adăugând viață și conținut software-ului, vom grăbi gradul de adopție, cu impact direct in ROI-ul investițiilor în tehnologie”, a declarat Adrian Apostol, Managing Partner al Ideologiq.(foto)
Achiziția a 33% din acțiunile agenției de marketing digital Ideologiq vine după o serie de alte achiziții efectuate de compania de consultanță în ultimii ani pentru diversificarea portofoliului de servicii și produse. În anul 2013 a achiziționat 50% din Eucom, furnizor cu cursuri de limbi străine, iar în anul 2012 a achiziționat 50% din SmartExperience – furnizor de servicii wellbeing.