Fast Forward. Organizația Viitorului | Ediția a 11-a

The Culture of Trust and Agility

WEBCAST
24-25 noiembrie 2021, orele 14:00-17:00

Despre

2021 este probabil ultimul an în care se va mai putea demara construirea sau consolidarea culturilor organizationale agile iar acest atribut sa mai reprezinte un avantaj competitiv.

Agilitatea, ca filozofie la nivel cultural, este deja în piață de ani buni și anul trecut am experimentat-o cu toții, cu bune și cu rele. Cu toate acestea, există organizații mature în această abordare, unde agilitatea a depășit departamentul de IT și, dincolo de practica de lucru, a devenit un mod de acțiune în întreaga companie. Si mai interesant este faptul ca fiecare organizație a adaptat “Agile” în stilul său propriu; iată de ce, parafrazând ”câte organizații, atâtea obicee”, dar și practici, ritualuri, organizări. Curioși să aflăm câteva? Noi suntem!

  • Ce se poate împrumuta realmente din Manifesto în cultura organizației?
  • Ce funcționează, ce nu funcționează în munca agilă?
  • Cum pot adresa mai bine nevoia de autonomie în WFH?
  • Cât de departe este o cultură a autonomiei și agilității de conceptul de Liberated Organisations?
  • Cum arată o nouă modalitate de a organiza un departament care să încurajeze colaborarea?
  • Structuri verticale, matriciale, dubla-raportare vs structurile lineare?
  • Command & Control vs Încredere și Responsabilitate.
  • Proiecte experimentale de organizare și structurare
  • Departamente satelit, autonome și practici de lucru între ele
  • Tipuri de obiceiuri și ritualuri de management și organizare ce dau roade
  • Munca pe KPI; Obiective vs munca pentru Sens și Misiune
  • Atașamentul organizațional și angajamentul în organizații agile.
  • Echilibrul și Sănătatea emoțională a angajatilor

AGENDA

UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 1

Day 1 – miercuri 24 nov, orele 14.00- 16.30

14.00- 14.10 Deschiderea evenimentului si interventie moderator  pe tema: The Link between Trust, Agility and High Performing Teams.
Moderator:  Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

14.10 – 14.30  Remodelarea organizatiilor fără sens. Cum stopăm amatorismul în management și cum creăm job-uri semnificative?
Sinopsis: Diferența dintre „cel mai bun” și „cel mai slab” management se traduce prin diferențe de profit de multe milioane euro, o agilitate sporită și un ritm de creștere a afacerii cu cel puțin 25-30% mai alert, o productivitate mai mare în medie cu 70-80%, o longevitate semnificativ mai mare a afacerii și a organizației. Diferența dintre „cel mai bun” și „cel mai slab” leadership se traduce prin crearea, multiplicarea și valorificarea capitalului organizațional, prin diferențe uriașe de coeziune și sociabilitate, de solidaritate și încredere, implicare și loialitate, acțiune organizațională eficientă.  De aici și întrebarea de ce subestimăm competența conducerii organizațiilor de astăzi?
Speaker:  Dorin Bodea, Founder and General Manager, Result Development

14.30 – 14.50  One to one talk: Încrederea în angajați, fundația unei organizații agile
Sinopsis: Când vorbim despre o organizația agilă, ne vin în minte metodologii care ne ajută să ajungem acolo. Dar care este fundația pentru a construi o astfel de companie – descentralizată, în care se lucrează autonom și flexibil, care ia decizii rapide și rămâne competitivă?
Speaker: Andrei Cretu, Co-fondator Pluria, 7card
Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

14.50– 14.55  Interventie moderator pe tema: The Link between Trust, Agility and High Performing Teams
Moderator:  Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

14.55– 15.15  Studiu de caz: Increderea, fundament al agilității Continental
Speaker: Lucia Iliescu – Country HR Manager Continental România,

15.15- 15.35  One to one talk: Cum au evoluat nevoile angajatilor in contextul pandemic?
Sinopsis: Cum au sustinut companiile angajatii in “noul normal” prin intermediul platformei Benefit?  Cum s-a adaptat piata beneficiilor extrasalariale la noile realitati?
Speaker: Codruț Nicolau, Director General Edenred România şi Benefit
Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

15.35 – 15.40  Interventie moderator pe tema: The Link between Trust, Agility and High Performing Teams
Moderator:  Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

15.40 – 16.00  Studiu de caz: Cum arata transformarea digitala a HR-rului prin ochii angajatilor.
Speaker: Ana Costea (Teodorescu), HR Manager certSIGN

16.00 – 16.20 Neuro Agility – Prepare your organization for continuous disruptions with an agile workforce
Sinopsis: Vom descoperi care sunt factorii care ne ajută să creștem creiere agile și cum putem valorifica această putere pentru a dezvolta lideri și echipe agile “whole brain”, capabile să facă față rapid schimbărilor continue cu care ne confruntăm. Organizațiile sunt la fel de agile pe cât sunt oamenii care contribuie în cadrul lor. Echipele executive care adoptă și promovează în mod proactiv abordările “whole brain” au flexibilitatea adaptării rapide la schimbări și produc rezultate financiare semnificativ mai bune.
Speaker: Raluca Radu – Consultant Neuro Agility Profile™

16.20– 16.25 Concluzii si inchidere Day1
Moderator Mihai ZÂNT
– Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 2

 

Day 2 – joi 25, noiembrie, 14.00-16.30

14.00- 14.05  Deschiderea evenimentului:
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

14.05– 14.30 Agilitatea ca mindset – Ce funcționează, ce nu funcționează în munca agilă?
Sinopsis: Pentru a deveni realitate și a descrie un nou mod de funcționare al echipelor și organizațiilor, agilitatea trebuie întâi însușită în mentalitatea fiecăruia dintre noi. A deveni mai agil este o schimbare în sine. Care ajută să facem mai bine față schimbărilor. Vă propun o analiza aceea ce funcționează mai puțin în dezvoltarea acestui mindset și câteva modalități de accelerare a modului de gândire agil, la lideri și nu numai.
Speaker:  Madi Rădulescu, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM

14.30– 14.50 Studiu de caz: ENEL Liquid Organization – un demers de agilizare si construire a unei culturi bazate pe incredere
Sinopsis: Daca ne uitam la ultimul an si jumatate in contextul modului de lucru, putem spune ca una dintre cele mai mari provocari a fost schimbarea paradigmei privitoare la unde si cum ne desfasuram activitatea. Fortati de imprejurari am trecut peste noapte la lucrul de la distanta. Si daca echipamentele si tehnologia ne-au ajutat sa ne adaptam rapid, unde a fost nevoie de ”fine tuning” si continua inca sa fie necesar este mentalitatea.  Cum reusesti sa construiesti acea punte de incredere intre membrii echipei care sa  iti asigure continuitatea, comunicarea si rezultatele? Cum faci fata provocarilor si dinamicii din viata de business? Sunt intrebari si aspecte asupra carora ne-am aplecat si pe care le-am adresat in aceasta perioada. Vom parcurge retrospectiv pasii pe care i-am facut in directia agilizarii si crearii de noi skilluri care sa ajute businessul sa stea deasupra valului de schimbari.
Speakers:
Theodora Amurăritei, 
People Business Partner Infrastructure & Network, ENEL
Camelia Dumitru, Organizational Development Specialist| Internal Coach, ENEL

 14.50– 15.10 Studiu de caz: Orange Money, în sens unic spre Agile
Sinopsis: Cum ajuți o companie să știe, să înțeleagă și să poată lucra Agile
Speaker:   Sabin Cătălin Ichimescu, Training & Development Specialist la Orange România

15.10 – 16.10  PANEL – Cum construim organizații bazate pe cultura increderii si agilitate;
Speakers:

  • Ana Krasovschi – HR Director Sameday
  • Sorin Bănulescu, People and Culture Director, HEINEKEN România
  • Nineta Ceaus, HR Director, GroupM
  • Cornelia Balcanu, Head of Global HR Operations, BAT GBS
  • Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

16.10– 16.15 Concluzii, inchidere eveniment
Moderator:
Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

Speakeri

<p><strong>Sorin Bănulescu</strong></p>

Sorin Bănulescu

People and Culture Director, HEINEKEN România

Detalii aici

<p><strong>Madi Rădulescu</strong></p>

Madi Rădulescu

Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Dorin Bodea</strong></p>

Dorin Bodea

Fondator și General Manager, Result Development

Detalii aici

<p><strong>Lucia Iliescu</strong></p>

Lucia Iliescu

Country HR Manager Continental

Detalii aici

<p><strong>Sabin</strong> <strong>Cătălin Ichimescu</strong></p>

Sabin Cătălin Ichimescu

Training & Development Specialist, Orange România

Detalii aici

<p><strong>Cornelia Balcanu</strong></p>

Cornelia Balcanu

Head of Global HR Operations, BAT GBS
<p><strong>Codruț Nicolau</strong></p>

Codruț Nicolau

Director General Edenred România şi Benefit
<p><strong>Raluca Radu</strong></p>

Raluca Radu

Consultant Neuro Agility Profile™

Detalii aici

<p><strong>Theodora Amurăritei </strong></p>

Theodora Amurăritei

People Business Partner Infrastructure & Network, ENEL

Detalii aici

<p><strong>Camelia Dumitru</strong></p>

Camelia Dumitru

Organizational Development Specialist| Internal Coach, ENEL

Detalii aici

<p><strong>Ana Teodorescu</strong></p>

Ana Teodorescu

Manager Resurse Umane, certSIGN

Detalii aici

<p><strong>Ana<em> </em></strong><strong>Krasovschi<em> </em></strong></p>

Ana Krasovschi 

People, Culture & Organization Chief Officer, Sameday

Detalii aici

<p><strong>Andrei Crețu</strong></p>

Andrei Crețu

Co-fondator Pluria, 7card

Detalii aici

<p><strong>Nineta Ceauș</strong></p>

Nineta Ceauș

Director HR, GroupM

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT</strong></p>

Mihai ZÂNT

Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Eveniment organizat de:

Cu spijinul:

Parteneri

Parteneri media