Întoarcerea la normalul știut nu va mai fi niciodată posibilă. Adaptarea la noul normal continuă. Și, zicând asta, ne întrebăm dacă cuvântul “normal” nu ar trebui scos pentru a vorbi cu adevărat de adaptare.
Cum ne conducem în adaptarea constantă când complexitatea s-a multiplicat atât de mult? Cum arată o viziune pe termen scurt pentru a urmări un rezultat și pe termen lung?
Practic, cum ne conducem spre un viitor mai bun?
Leadeship-ul în organizații și accentul pe self-leadership, pe unități individuale auto guvernate poate fi primul și cel mai important răspuns care sa ne conecteze cu viitorul.
În această ediție vom căuta să răspundem la:
AGENDA
UPDATE: Înregistrarea video ziua 1
ZIUA 1- WEBCAST: 2 iunie, 14.00-17.00
14.00- 14.10
Deschiderea evenimentului; Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
14.10 – 14.40
New trends in Top Executives and High Potentials hard and soft skills assessments
Speaker: Philippe Cavat, CEO, Alexander Hughes Human Capital
Despre noile tendințe intalnite în evaluarile executivilor de top
14.40 – 15.10
Individul – model personal de leadership
Speaker: Lucia Iliescu, Country HR Manager Continental
Noul model de leadership pune accentul pe individ ca model personal de leadership în viața unei organizații. Atunci cand este bazat pe valori pe care organizația le trăiește, devine mod de viață. Speaker:
15.10 – 15.40
One to one talk – Cum creez lideri care să știe să integreze wellbeing-ul și sănătatea mentală a angajaților? Cum mă asigur de sanatatea si siguranța psihologică a angajaților?
Speaker: Andreea Minuță, Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
15.40 – 16.50 PANEL
Leadership – ce e cu adevărat important și esențial la modul cum dezvoltăm leadershipul în organizație
Speakeri:
Lucia Iliescu, Country HR Manager Continental
Cristina Ulesan, HR Director & Executive Board Member, BricoDepot Romania
Manuela Son, HR Director, VWR, part of Avantor
Manuela Gute, HR Sr. Vice President, Ipsos Interactive Services
Marius Ciurariu, HR Director, Provident Financial Romania
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
16.50 – 17.00
Concluzii, inchidere Ziua 1
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
–––––––––––––––––––––––––-
UPDATE: Înregistrarea video ziua 2
ZIUA 2- WEBCAST: 3 iunie, 14.00-17.00
14.00- 14.20
Deschiderea evenimentului; Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
14.20– 14.50
Leadership à la carte și fine cuisine-ul nevoilor umane.
Speaker: MADI RĂDULESCU, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting
Apariția noilor tipologii de leadership marchează un proces de transformare a mediului social în care lucrăm. Presupune aceleași dificultăți de transformare, uneori temeri, și necesită multă dezvoltare personală. Acum arta conducerii trebuie să se adapteze fiecărei nevoi în parte, fiecărui om, parte a organizației. Ce fel de leadership ne dorim să abordăm, cum ne încadrăm pe direcția de dezvoltare și transformare personală și cum putem deveni eficienți având, permanent, în minte gândul: „ai grijă de oamenii tăi” – sunt întrebări la care ne dorim să descifrăm câteva răspunsuri.
14.50– 15.20
Noua realitate, Adaptare la un stil diferit de munca
Speaker: Patricia Bazna, Industrial Relations Manager, Arctic
In aceste vremuri cand toate companiile incearca sa se adapteze la o noua realitate, si noi Arctic Romania, incercam sa ne adaptam la o piata a fortei de munca greu incercata de noua realitate socio-economica, o noua cultura de lucru si un nou stil de leadership. Tranzitia nu a fost usoara, este un proces continuu de dezvoltare pentru noi toti ca si angajati, pentru business, pentru vanzari si in mod special pentru interactiunea umana dar si profesionala. Cu toate acestea, noi ca si Angajator, ne am focusat atat pe nevoile angajatilor cat si pe crearea unui mediu de lucru adaptat contextului actual prin implementare unui system complex de masuri anti Covid, cat si a unui program hybrid de lucru acolo unde s a putut.
15.20– 15.50
Liderii care ne inspira: redefinirea leadership-ului – vulnerabilitate si empatie
Speaker: Carmen Dumitrache, Chief HR Officer, Telekom Romania
In perioada pandemiei mediul de business a trecut prin schimbari majore, intr-un ritm accelerat. In momentele dificile precum acestea, s-a observat ca liderii autentici – cei ce se exprima in conformitate cu gandurile si sentimentele lor si care, in acelasi timp, arata grija si empatie fata de ceilati – sunt cei care reusesc. Vulnerabilitatea, prin capacitatea de a o manifesta, presupune curaj.
A fi un lider vulnerabil nu inseamna a arata slabiciune. Ci este puterea de a arata ca exista imperfectiuni, ceea ce permite predictibilitate in comportament pentru cei din jur. Un lider ce devine astfel „inteles”, va permite echipei sa castige in fata incertitudinii, care ii apasa din toate directiile. Mai mult, exprimarea cu sinceritate a vulnerabilitatii genereaza cresterea gradului de incredere unii in ceilalti.
Potrivit lui Rohit Kumar (Director Talente la General Mills), sentimentul de vulnerabilitate este des asociat cu fapte importante, cele in care alegi sa iesi din zona de confort, sa actionezi împotriva cursului normal al lucrurilor, sa provoci schimbarea. Acestea sunt momentele cheie in care un lider se va simti vulnerabil dar si in care va aduce mai multa valoare si inspiratie echipei. Printre schimbarile aduse de aceasta perioada se regaseste si cea legata de regandirea profilului de leadership pentru succesul organizatiei.
15.50 – 16.50 PANEL
This is the (New) Reality: The New Leadership
Speakeri:
Luminița Florea, Director People & Culture, Philip Morris România
Irina Verioti, Talent Acquisition Manager, Orange România
Adela Jansen, Board Member CCIFER, Partener Druid AI
Monica Zdrancotă, Director Resurse Umane, McDonald’s în România
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
16.50 – 17.00
Concluzii, inchidere eveniment
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
Andreea Minuță
Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIAPrezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.
Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].
*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.