Românii care folosesc inteligența artificială și realitatea virtuală în afacerile lor
„Lupta” dintre roboți și oameni pe piața muncii este o falsă problemă. Asta pentru că, în marea lor majoritate, (…)
„Lupta” dintre roboți și oameni pe piața muncii este o falsă problemă. Asta pentru că, în marea lor majoritate, (…)
În ediţia de septembrie, Revista CARIERE te inspiră cu articole care dau o imagine de ansamblu a felului în care se (…)
Moneda virtuală, care la data de 29 noiembrie a trecut pragul de 10.000 de dolari, a primit un nou impuls la (…)
Decizia de cumpărare a clientului se ia în funcție de valoarea produsă de furnizorul de bunuri și servicii. (…)
În cele mai multe companii, angajaţii reprezintă atât cele mai mari costuri cât şi cele mai (…)
Primul studiu din România care analizează prezența femeilor în structurile de conducere ale companiilor (…)
Există vreun domeniu care să nu treacă printr-o răsturnare radicală în materie de „valoare”? De (…)
Cea mai valoroasă marcă din lume în 2015 este, fără nicio surpriză, Apple. Potrivit clasamentului realizat (…)
Vreți să convingeți pe cineva să vă devină partener, să vă susțină, să vă aprobe planul, să vă angajeze, să vadă (…)