Patru sfaturi practice de Time Management pentru work from home
Simt că nu am făcut nimic important azi! A trecut săptămâna și eu parcă n-am făcut nimic! S-a făcut deja ora 19?! (…)
Simt că nu am făcut nimic important azi! A trecut săptămâna și eu parcă n-am făcut nimic! S-a făcut deja ora 19?! (…)
“Nu e vorba de cât timp dispui. E vorba de cât de bine îți gestionezi acel timp.”, a spus scriitorul R.L. Adams (…)
Henry Miller a fost un om cu o minte prolifică. Oamenii de acest fel se confruntă cu câteva provocări specifice: (…)
Andrew Mellen este supranumit ”cel mai organizat om din America”. Autor al cărții ”Unstuff your life!”, munca lui (…)
În fiecare zi ne pierdem tot mai mult timpul în fața unor ecrane și nu ne dăm seama că am putea să facem ceva (…)
Avem ceasuri la mână, ceas la telefon, uneori ceas pe perete, poate unii dintre noi au şi clepsidre pe birou. (…)
Cel mai probabil, te-ai confruntat până acum fie cu organizarea priorităților, fie cu respectarea termenelor (…)
Un lucru vital căruia trebuie să-i acorzi atenție atunci când îți construiești propria afacere este (…)
Lucrăm mai bine de 8 ore pe zi şi, cu toate astea, nu reuşim deseori să acoperim tot volumul de muncă necesar. (…)