Cum aplanezi conflictele la serviciu
Conflictele la serviciu apar din mai multe motive care pot tine de: comunicare defectuoasa, intelegerea diferita (…)
Conflictele la serviciu apar din mai multe motive care pot tine de: comunicare defectuoasa, intelegerea diferita (…)
Sefii intreprinderilor cotate in indicele vedeta al Bursei londoneze castiga, in medie, de 143 de ori mai mult (…)
Probabil ca nu, daca actiunile si comportamentul tau de manager se regasesc in lista de mai jos: (…)
Ultima inovație în materie de management este ca directorii să renunţe la calitatea de şefi. Noul sistem se (…)
Compania internaţională de consultanţă financiară Pershing LLC (Pershing), o firmă BNY Mellon, a realizat o (…)
De multe ori, mai ales în companiile foarte mari, este destul de greu să te faci remarcat. Totuși, există (…)
Fiecare angajat e, ipotetic, competent şi de încredere. Însă uneori dai peste oameni care nu vor (…)
Să-ţi alegi corect superiorul ierarhic dintr-o organizaţie, cel cu care poţi colabora cel mai bine, cel în (…)
Vrei să fii un lider nemaipomenit, care vrea să-şi transforme toţi angajaţii în oameni de succes? Atunci (…)