Despre afecte / emoţii şi performanţă în învăţare: întrebări provocatoare (partea a doua)
Reiau raţionamentul din prima parte. Potrivit studiilor citate acolo, "se crede că teama ori anxietatea (…)
Reiau raţionamentul din prima parte. Potrivit studiilor citate acolo, "se crede că teama ori anxietatea (…)
De vreo câţiva ani tatăl meu a renunţat să mai înţeleagă ce fac eu. Pe vremea când lucram ca (…)
De cele mai multe ori cărţile reprezintă rezultatul experienţelor trăite ale autorului, al felului în care (…)
Intrebarea pe care o auzim cel mai des odata cu venirea verii este „Ce planuri de vacanta ai?“. Cu (…)
Sporul de performanta si caracteristicile ce le confera o portabilitate extrem de buna fac netbook-urile (…)
Relatiile interumane sunt descrise de doua dimensiuni ireductibile, care le asigura dinamica si specificitatea: (…)
La Olimpiada Internationala de Fizica de la Zagreb, lotul de elevi romani a obtinut o medalie de argint, prin (…)
Cele mai multe dintre cauzele pentru care oamenii nu aplica know-how-ul dobandit in cadrul trainingurilor la locul (…)
In perioada 9-10 aprilie va avea loc in Bucuresti trainingul de acreditare in metoda BELBIN Team Roles, sustinut de (…)