Ernst&Young – noi concepte şi rebranding
Începând cu 1 iulie 2013, Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel (…)
Începând cu 1 iulie 2013, Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Aproape fiecare companie de dimensiune mijlocie sau mare din (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.În fiecare eră din istorie, oamenii credeau că trăiesc (…)
Atunci când coordonatele economice s-au schimbat, când organizaţiile din întreaga lume au (…)
Fie că suntem directori de resurse umane, fie că suntem directori pe operaţional sau financiar, părerea CEO-ului (…)
Luna trecută am avut un seminar, primul dintr-o serie de trei, intitulat „Think as a creative (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Un raport de evaluare a performanţelor poate să fie un (…)
Nu puteţi nega acel entuziasm naiv provocat de întâlnirea cu o persoană asemănătoare vouă. Altfel nu (…)
Miercuri, 22 mai, a avut loc cea de-a șasea ediție a conferinței HART HR Strategic, ce a avut ca temă: (…)