5 lucruri pe care ar fi bine să NU le faceți
Suntem, din câte văd în dreapta și-n stânga, plini de „to do list”-uri. Sunt o (…)
Suntem, din câte văd în dreapta și-n stânga, plini de „to do list”-uri. Sunt o (…)
Indiferent de domeniul de activitate, un program de MBA sau EMBA poate fi util pentru a acumula noi cunoştinţe, a (…)
Are cineva întrebări? Nu? Nimeni? Am asistat de prea multe ori la scene de acest tip...când persoana (…)
O problemă care atrage permanent atenţia managerilor din instituţii a fost aceea de a determina mecanismele care (…)
Aş fi putut la fel de bine să intitulez articolul „Memoriile unui HR Manager în schimbarea unei (…)
Să ne propunem obiective sau să nu ne propunem obiective? Cine, când și de ce ar trebui să-și seteze (…)
Când să fii înauntru și când să fii în afară? S-ar putea să vă întrebați: (…)
De îndată ce ti-ai propus obiective, termene limită, activități interesante în plan profesional, mai (…)
Acesta nu este un articol „obișnuit” despre rezoluții și planuri de început de an. Las (…)