Provoacă schimbarea! Changeology, de Les Robinson
Ne lovim deseori de situații în care ne dorim cu tărie să fi avut puterea să schimbăm un om sau un grup de (…)
Ne lovim deseori de situații în care ne dorim cu tărie să fi avut puterea să schimbăm un om sau un grup de (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Industria serviciilor prin care sunt furnizate tehnici de (…)
În fiecare zi ne întrebăm ce trebuie să facem să fim cei mai buni, să devenim lideri între (…)
Inflația mică, sub 2%, simplificarea sistemelor de plată a impozitelor, necesitatea dezvoltării infrastructurii, (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Dacă ai surprins vreodată o căprioară cu farurile maşinii, ai (…)
O persoană care își asuma doar succesul echipei sale și aruncă eșecul în cârca altora, care dă (…)
Există un număr aparent infinit de inițiative care pot duce la succesul companiei tale. Dezvoltarea de produs, (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Compania la care sunt co-fondator, Aureus Asset Management, (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Oare Marilyn Monroe sau Elisabeth Taylor ar fi tolerat să li (…)