Brandul personal: Imagine premeditată
În zilele noastre, mediul online este cea mai eficientă unealtă de branding personal, cât timp știi să (…)
În zilele noastre, mediul online este cea mai eficientă unealtă de branding personal, cât timp știi să (…)
Interesul românilor faţă de canalele media obişnuite a suferit modificări semnificative în ultimii zece (…)
De câţiva ani asistăm continuu la diversificarea şi sofisticarea modului în care oamenii accesează (…)
Peste 95% dintre tinerii cu vârste între 14 și 24 ani, din mediul urban, utilizează Internetul, (…)
Aproape 62% dintre gospodăriile din România dețineau, în acest an, un calculator, în timp ce 61% (…)
Principiile Safe Harbor nu mai constituie garanții adecvate pentru transferul de date personale în SUA. Prin (…)
Un raport al Agerpres Online care adună, săptămânal, date cu privire la Internet, relevă cât de (…)
Neîncrederea în camerele web, accesul la fișierele personale ori programele „infiltrate” (…)
Google. O „invenție” de-a dreptul uimitoare. De fiecare dată când ai o întrebare, primești (…)