Europenii învaţă despre publicitatea targetată comportamental prin campania „Unzipped”
Asociaţia Europeană de Publicitate Digitală Interactivă (EDAA) a lansat în Marea Britanie prima etapă a (…)
Asociaţia Europeană de Publicitate Digitală Interactivă (EDAA) a lansat în Marea Britanie prima etapă a (…)
Conform celui mai recent studiu Mediascope, 84% dintre europeni navighează pe Internet în același timp (…)
Symantec estimează că victimele infracţiunilor informatice la nivel mondial pierd aproximativ 290 de miliarde de (…)
Alergam cu îndârjire să-l prind pe cel din faţa mea şi parcă fiecare pietricică pe care o simţeam (…)
GfK România a realizat un studiu despre obiceiurile de utilizare a internetului în ţara noastră de-a (…)
De când se ştie, Liviu a avut doar ţeluri înalte: la trei ani se visa doctor, la cinci ani voia să se (…)
România a coborât pe locul 13 în topul mondial al vitezei medii de conectare la internet, de pe (…)
Putem spune că România face parte din Satul Global după ce graniţele ţării s-au deschis, iar progresul (…)
În perioada 19-21 septembrie va avea loc, în pavilionul C6 al Romexpo, prima ediție a (…)