Tinerii au o rată dublă de adoptare pentru noile tehnologii digitale
Cum se raportează românii la tehnologiile digitale precum smart TV, stocare în cloud, plăți de pe (…)
Cum se raportează românii la tehnologiile digitale precum smart TV, stocare în cloud, plăți de pe (…)
În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, (…)
Se pare că anul 2013 nu a fost aşa de rău, chiar dacă numărul 13 se spune că poartă ghinion. Românii au (…)
GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră (…)
79% dintre români așteaptă de la autorități soluții pentru o viață mai bună (GfK România, 2011). Cel (…)
Românii sunt în continuare pesimişti în ceea ce priveşte evoluţia remuneraţiei pe care urmează (…)
Aproape 30% dintre utilizatorii de Internet din România din mediul urban au făcut cumpărături în (…)
Manageri sau specialisti cu studii superioare, atrasi de produsele hi-tech (laptopuri, PC-uri si telefoane (…)