Richard Branson: Clientul n-are intotdeauna dreptate!
Ce e de facut atunci cand un client furios suna si solicita, in mod nejustificat, ca firma dvs. sa mai lase din (…)
Ce e de facut atunci cand un client furios suna si solicita, in mod nejustificat, ca firma dvs. sa mai lase din (…)
Dintre zecile de posibilitati pe care le ofera lumea afacerilor, cum o alegi pe cea care te reprezinta? Faci o (…)
Sunt doar de putin timp antreprenor. Cand sunt intrebat ce experienta am in domeniul in care m-am implicat, ce ar (…)
John Gachiri ma intreaba care sunt cele mai frecvente greseli pe care le fac antreprenorii cand pornesc o (…)
Oriunde ma duc, sunt invadat de idei de afaceri – dar nu si de idei de produse care sa ajute societatea sa (…)
Obisnuiam sa nu pun mare pret pe aparitiile in media, convinsa ca valoarea a ceea ce fac este cea care conteaza (…)
Virgin este o companie mare, cu afaceri diverse si o cultura a delegarii. Cum puteti evita scurtcircuitele care (…)
Daca preturile mele sunt competitive, publicul mai poate fi convins ca produsele sunt cele mai bune? Intrebarea (…)
In lumea afacerilor, schimbarea vine mai repede decat ne-am astepta. Noi tehnologii intra brusc pe piata, (…)