Crezi în tine sau ești ocupat să te plângi?
În conversațiile de executive coaching, față în față sau la telefon, de multe ori surprind anumite (…)
În conversațiile de executive coaching, față în față sau la telefon, de multe ori surprind anumite (…)
În viață, permanent baleiem între două extreme (și (…)
Miercuri, 24 aprilie, managerii de HR și nu numai au dezbătut, în cadrul evenimentului “Despre Oameni (…)
Oamenii sunt resursa cea mai de preț a unei companii, iar de modul în care sunt tratați aceștia poate (…)
Am asistat deseori la meeting-urile managerilor cu echipele lor și de fiecare dată am observat schimbări în (…)
Diferențele sunt adesea câștigătoare. Într-o echipă, cu cât oamenii sunt mai diferiți, cu (…)
Se știe că rolul managerului este deosebit de important, el fiind cel ce dictează cultura organizațională. De (…)
Echipele sunt tot mai importante pentru succesul organizațiilor; acestea sunt responsabile pentru marea (…)
Un grup de oameni care au toţi o inteligenţă emoţională ridicată (self-awareness, self-management, social (…)