De ce generația Y va cumpăra doar online
Timpul este cea mai preţioasă resursă pentru un manager, fie el din zona de middle sau top management. De aceea, (…)
Timpul este cea mai preţioasă resursă pentru un manager, fie el din zona de middle sau top management. De aceea, (…)
Navighezi pe internet în căutarea unei idei de cadou. Ai găsit ceva interesant, câteva produse despre (…)
Românii cheltuiesc 470 de lei pentru coşul mediu de cumpărături online, în timp ce cheltuielile anuale (…)
In primavara anului trecut, compania Carrefour a lansat magazinul online, pentru oamenii ocupati care nu au timp de (…)
Intentia de cumparare online s-a dublat, la nivel global, fata de anul 2011, in special pentru produse ca e-books, (…)
Probabil ca v-ati intors din vacanta, ati despachetat si ati postat ultimele fotografii pe Facebook, cu cel mic (…)
Majoritatea romanilor care fac cumparaturi online au intre 40 si 60 de ani, un nivel de educatie si statut social (…)
Clienții din Europa și din întreaga lume își doresc control mai mare asupra experienței de expediție (…)
În Europa, MasterCard a identificat tendinţa de migrare a tranzacţiilor de la magazinele tradiţionale către (…)