Mass-media digitală și socială schimbă regulile jocului
În martie 2018, Reuters Institute, în colaborare cu Universitatea Oxford, a realizat studiul „Journalism, Media and (…)
În martie 2018, Reuters Institute, în colaborare cu Universitatea Oxford, a realizat studiul „Journalism, Media and (…)
Construim ani de zile, cu râvnă și atenție o reputație profesională și personală, punem caramizi una după alta ca (…)
Cei mai mulţi oameni nu se gândesc la credibilitatea lor la serviciu. Se mulţumesc să îşi facă treaba (…)
Haideţi să ne așezăm în pantofii unui business owner. Să scoatem din dulap costumul la dungă şi să vedem cum (…)
„Sunt prea tânăr și lipsit de experiență! Cine să aibă încredere în mine?”, (…)
Connor Neill, profesor în leadership la IESE Business School, va participa în data de 26 mai 2014, la (…)
Schneider Electric lansează programul online de certificare Data Center Certified Associate (DCCA) în (…)
Cum convingem pe cineva să facă un lucru? Ne bazăm pe autoritatea noastră asupra acestei persoane? Sau poate pe (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Perioada de tranziţie de la momentul în care eşti numit (…)