Procent îngrijorător: 60% din părinţi au apelat la automedicamentaţie
Image PR şi Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) au lansat campania (…)
Image PR şi Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) au lansat campania (…)
Cu o sută de zile înainte de începerea Jocurilor Olimpice de la Londra, P&G anunţă că o sută de (…)
Voluntarii GDF SUEZ Energy România împreună cu voluntarii Fundaţiei Chance for Life au participat la (…)
Valori precum independenţa, curajul şi dorinţa de a face lumea mai bună se regăsesc printre dezideratele acestor (…)
Lidl România a inițiat campania socială “Zâmbet de copil” prin care își propune (…)
În perioada sărbătorilor, libraria online Elefant.ro pune la dispoziţia vizitatorilor săi o platforma (…)
54 de scurtmetraje din 26 de ţări de pe cinci continente au fost selecţionate în Competiţia de Scurtmetraj (…)
73% dintre angajatii romani ar prefera sa lucreze de acasa daca sefii le-ar permite, arata un sondaj realizat de (…)
In experienta de training cu sute de participanti in ultimii patru ani, am observat un fapt curios (sau nu) care (…)