Forumul Nike demonstrează atât promisiunile, cât şi pericolele creării unei comunităţi de utilizatori
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.De Anul Nou, printr-un tweet, a fost anunţată lansarea (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.De Anul Nou, printr-un tweet, a fost anunţată lansarea (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Poate că nimic nu este atât de fundamental pentru (…)
Cu cât ocupi un loc mai înalt în ierarhia companiei pentru care lucrezi, indiferent că ești (…)
Azi, 25 octombrie, s-a lansat Ghidul de conversație de la român la român, cel de-al șaselea (…)
Aproape trei sferturi dintre români consideră că economia merge mai rău decât în urmă cu un an, (…)
Dezvoltarea fără precedent a aplicaţiilor mobile şi terminalelor permite companiilor să strângă un volum (…)
Clienţii nu mai răspund la programele tradiţionale de fidelizare şi, în schimb, solicită beneficii imediate (…)
Estomparea graniţelor între TV, social media şi mobile, susţinută de avansul tehnologiei, dă naştere unui (…)
Concluziile studiului GfK „Climatul de consum în Europa“ pentru al patrulea trimestru al lui (…)