Despre brandul personal cu Shelly Lazarus, fosta CEO al Ogilvy and Mather
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de (…)
Nu mai este un secret faptul ca majoritatea dintre noi folosim internetul pentru a ne informa despre diverse (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.In cazul in care esti un marketer aflat la mijlocul sau spre (…)
În doar 10 ani, activitatea de responsabilitate socială corporativă (CSR) a intrat în atenţia (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.„Scarpină-te singur” – expresie cu sensul de (…)
Samsung a fost ales cel mai iubit brand de tehnologie de către consumatorii români, potrivit rezultatelor (…)
La sfârșitul lui 2013, Lidl a obținut statutul de Superbrand, ca o recunoaștere a succesului (…)
Care a fost cauza pentru care promoțiile tale nu au funcționat așa cum te-ai așteptat? Ce ți-a lipsit: o stategie (…)
În timp ce numărul consumatorilor de ciocolată crește, iar încălzirea globală perturbă activitatea (…)