Ghid de conversație de la român la român. Pentru un dialog deschis între branduri și consumatori
Azi, 25 octombrie, s-a lansat Ghidul de conversație de la român la român, cel de-al șaselea (…)
Azi, 25 octombrie, s-a lansat Ghidul de conversație de la român la român, cel de-al șaselea (…)
Modul în care percepem şi ne raportăm la autoritate se leagă fundamental de modul în care am (…)
Cum faci ca să-i determini pe lideri, angajaţi, clienţi să-şi schimbe comportamentul – şi chiar pe tine (…)
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.Respectul faţă de ceilalţi ar trebui să fie un (…)
Un ritual este un obicei înrădăcinat deja în comportamentul de zi cu zi şi aplicat consecvent (…)
Anul trecut pe vremea aceasta mă aflam într-o sală plină ochi de femei care participau la un amplu (…)
În cartea sa Inteligența Socială, Karl Albrecht prezintă un model pe care vreau să vi-l împărtăşesc (…)
Un proces de disponibilizare greşit gestionat poate avea efecte neplăcute şi poate destabiliza orice companie. (…)
Comportamentele problema afecteaza pe toata lumea la locul de munca. Nu numai pe cei care sunt (…)