De la competenţe la oameni competenţi
Competenţele reprezintă modelul consacrat în care organizaţiile îşi definesc ceea ce aşteaptă de la (…)
Competenţele reprezintă modelul consacrat în care organizaţiile îşi definesc ceea ce aşteaptă de la (…)
Am găsit undeva o scurtă poveste despre patru prieteni care se cunoșteau încă din copilărie, crescuseră (…)
Raportarea corporativă are un impact major asupra reputației companiei și conduce la creșterea loialității (…)
Înscrierile în cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Internetics au loc în perioada 17 iulie-30 (…)
Circa 35% dintre clienţi utilizează social media pentru a interacţiona cu companiile private, aceştia fiind mult (…)
În vreme ce deficitul global continuă să se intensifice, 54% dintre angajatorii din România (…)
Considerând refuzul companiilor de a investi în pregătirea managerilor, pare să fie un cost. (…)
Felicitări pentru noul tău job. Știu că ești foarte încântat de el însă ar fi bine să ții cont (…)
Supraîndatorarea este principala cauză a insolvențelor din România, potrivit unei analize efectuate (…)