Brandul care nu spune o poveste nu vinde
Brandul este cel care scoate în evidență compania ta și îi dă identitatea unică. Este factorul care (…)
Brandul este cel care scoate în evidență compania ta și îi dă identitatea unică. Este factorul care (…)
Infrastructura şi costurile scăzute cu forţa de muncă atrag tot mai multe companii străine în (…)
Românii devin tot mai optimişti când vine vorba de veniturile proprii şi tot mai conştienţi de (…)
Compania Sodexo, jucător de top pe piaţa românească a tichetelor, a identificat, în urma unei analize (…)
Asociaţia de Studenţi şi Profesionişti IT&C (ASPI) lansează cea de-a 11-a ediţie a programului naţional de (…)
Poate că, într-adevăr o viață fără reguli conduce spre haos. Oamenii trebuie să funcționeze după o serie de (…)
Acolo unde darwinismul economic primează prin principiul “cel mai puternic scapă cu evaziunea”, (…)
Indiferent de domeniul în care activezi, e greu să fii manager. Și mai greu este să fii unul bun. Sunt (…)
Acum câţiva ani, două mari companii au fost la un pas de colaps. Au ieşit basma curată, în loc să (…)