Muşamalizarea conflictelor în organizaţii: O posibilă rezolvare
Cum putem noi ca lideri, profesionişti de resurse umane sau specialişti în diverse activităţi, să modelăm (…)
Cum putem noi ca lideri, profesionişti de resurse umane sau specialişti în diverse activităţi, să modelăm (…)
Doriți să aveți inovație la locul de muncă, nu? Și nu-i așa că ar fi bine și ca angajații să radieze implicare, ca (…)
Angajatul este cel mai bun ambasador de brand pe care o companie îl poate avea, este una dintre (…)
Principiul cauzei și al efectului este prezent în absolut orice ne înconjoară pentru că orice (…)
De multe ori, privind în jur, avem impresia că respectul nu este decât un cuvânt care trăiește (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp Concurenţa dintre cele mai inovatoare companii devine din ce (…)
Dacă o organizație dorește să prospere, ea trebuie să se modifice în mod continuu ca răspuns la evoluțiile (…)
Fondul brazilian 3G, devenit inconturbabil în industria agroalimentară americană, intenţionează o fuziune (…)
Suntem diferiţi cu toţii. Companiile sunt diferite, mediile în care lucrăm sunt diferite. În (…)