5 paşi ca să îţi câştigi credibilitatea la serviciu
Cei mai mulţi oameni nu se gândesc la credibilitatea lor la serviciu. Se mulţumesc să îşi facă treaba (…)
Cei mai mulţi oameni nu se gândesc la credibilitatea lor la serviciu. Se mulţumesc să îşi facă treaba (…)
De peste 15 ani lucrez în domeniul financiar și de peste 2 ani sunt în România. Ultimii doi ani (…)
Este greu să îţi păstrezi angajaţii buni în companie, însă acestă situaţie nu ar trebui să existe (…)
Jean-Baptiste Dernoncourt, Director General Carrefour România, consideră că mediul de afaceri de la noi se (…)
Există o filosofie de viaţă care spune că oamenii primesc ceea ce merită, iar alta care spune că primesc ceea ce (…)
Chiar dacă eşti un şef excepţional, există multe lucruri pe care nu le ştii despre angajaţii tăi. De celalaltă (…)
„Compania a fost unul dintre cele mai mari avantaje competitive ale Occidentului” și s-a dovedit (…)
Într-o industrie foarte dinamică şi în continuă schimbare, precum industria IT & Telecom, nevoia de (…)
S-a demonstrat că businessurile în care angajaţii sunt liberi să se exprime, să se joace şi sunt lăudaţi (…)