Trei moduri în care câştigi loialitatea clienților
Dezvoltarea loialității clienților seamănă foarte mult cu întreținerea unei prietenii – implică interes (…)
Dezvoltarea loialității clienților seamănă foarte mult cu întreținerea unei prietenii – implică interes (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. În anii 1990 am lucrat pentru o companie al cărei motto (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp Brian Fitzpatrick a început să lucreze la Google, ca (…)
Sucursalele şi agenţiile BCR nu vor avea program cu publicul în zilele de 12 – 13 aprilie, adică (…)
În business, există o regulă simplă și veche de când lumea... capitalismului: clientul nostru, (…)
Dacă te-ai confruntat măcar la un proiect la care trebuie să lucrezi contra cronometru știi cât de (…)
Comanda medie de mâncare plasată online se situează, în prezent, la aproximativ 15 euro, față de 10 (…)
Te-ai gândit vreodată cum ai ajuns „dependent” de un anumit produs sau serviciu? Mai departe mă (…)
Sărbătorile aduc bucurii, cei dragi aleg și cumpără cele mai frumoase cadouri. Ce faci pentru a vinde cel mai (…)