Alegerea unui nume de brand, un proces creativ
Branding-ul pare simplu la prima vedere, însă, cu cât analizezi mai mult, cu atât lucrurile se (…)
Branding-ul pare simplu la prima vedere, însă, cu cât analizezi mai mult, cu atât lucrurile se (…)
Cred că nicicând acest concept nu a fost mai actual şi „in the need”. Fie că ai atins pragul (…)
Brandient publică varianta electronică—sub forma aplicaţiei pentru iPad—a cărţii „Branding pe (…)
Organizațiile, companiile au înțeles că astăzi modalitățile tradiționale de a vinde nu mai sunt suficiente. (…)
Noi, femeile, vrem să avem egalitate de şanse, mai ales în domeniul afacerilor, dar pentru asta trebuie să (…)
Cea de-a doua ediţie a conferinţei Romanian Youth Focus, organizată pe 21 şi 22 octombrie, vrea să ne facă să (…)
La un an de la lansare, agenția de branding Storience are o cifră de afaceri de 150.000 EUR, peste 20 de clienți (…)
Cu cât ocupi un loc mai înalt în ierarhia companiei pentru care lucrezi, indiferent că ești (…)
ICF România anunţă cea de-a cincea ediţie a conferinţei anuale organizate de comunitate, propunând (…)