Rebranding… sau repoziţionare?
Este ca la noi, umanoizii: simţim nevoia să ne reinventăm. Să ne schimbăm... să schimbăm ceva, în funcţie (…)
Este ca la noi, umanoizii: simţim nevoia să ne reinventăm. Să ne schimbăm... să schimbăm ceva, în funcţie (…)
La sfârșitul lui 2013, Lidl a obținut statutul de Superbrand, ca o recunoaștere a succesului (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.Într-o zi de joi pe la 11 dimineaţa, magazinul Supreme (…)
Problema este dacă te ocupi de el sau se ocupă alţii! Fiecare interacţiune socială contribuie la construirea (…)
A susține că nu există destin e totuna cu a susține că individualul e nesemnificativ și viața omului e o (…)
În viață, imaginea poate să termine o relație înainte ca ea să înceapă! Fiecare are și este o (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.În rolul său de Group President for Enterprise Growth, pe (…)
O experiență digitală inedită, o călătorie vizuală în timp, engagement cu brandul - toate acestea au marcat (…)
Bărbatul a fost întotdeauna caracterizat de spiritul de vânătoare și, chiar dacă vremurile s-au (…)