Despre bărbații români și relația acestora cu brand-urile și shopping-ul
Bărbatul a fost întotdeauna caracterizat de spiritul de vânătoare și, chiar dacă vremurile s-au (…)
Bărbatul a fost întotdeauna caracterizat de spiritul de vânătoare și, chiar dacă vremurile s-au (…)
Pășim timid și fiecare pas își pierde din elan, plecăm privirea spre pământ sau ne refugiem în (…)
„Cea mai mare descoperire a generaţiei mele este aceea că fiinţa umană îşi poate schimba viaţa (…)
„Oamenii care nu se pot motiva singuri trebuie să se mulțumească cu mediocritatea, indiferent cât de (…)
Unul dintre cele mai ciudate exemple pe care le-am întâlnit este povestea a două femei care au lucrat (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Atât în afaceri, cât şi în viaţă, (…)
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Fiecare dintre noi are un set de credinţe şi atitudini (…)
O persoană fericită nu este o persoană aflată în anumite circumstanţe, ci mai degrabă o persoană (…)
Cum să-i spun colegului că mă deranjează că lasă cana de cafea pe biroul meu sau managerului că vorbește prea (…)